Skip to Main Content

Süti-beállítások

Sütiket használunk, hogy a lehető legjobb weboldal -élményt nyújthassuk Önnek. Ezek részben a weboldal működéséhez és a vállalati kereskedelmi célok kezeléséhez szükséges sütik, részben olyan sütik, amelyeket kizárólag anonim statisztikai célokra használunk, vagy még kényelmesebb webhely-beállításokhoz és személyre szabott tartalom megjelenítéséhez. Szabadon dönthet abban, hogy mely kategóriákat szeretné engedélyezni. Tájékoztatjuk, hogy a választott beállításoktól függően esetleg a weboldal nem minden funkciója lesz elérhető.

Az Aeroexpress Regional Budapest és Debrecen repülőtereit köti össze olyan városokkal‚ ahova az eljutás közúton vagy vasúton körülményes és hosszadalmas: elsőként Kolozsvárral és Marosvásárhellyel.

Az Aeroexpress Regional résztulajdonosa a 1991-ben alapított BASe Airlines Zrt‚ amely 3 db 30 fős Embraer 120-as repülőgépével annak idején már a Malév regionális járatainak üzemeltetésében is részt vett‚ valamint olasz‚ horvát‚ dán és spanyol turisztikai és közszolgáltatási feladatok sikeres ellátása mellett hosszú évek óta Finnországban teljesít menetrend szerinti járatokat a finn állam megrendelésére.  A cég vezetője kezdettől Ármai Zoltán oktatókapitány‚ központi bázisa a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér‚ repülőgépei pedig az elmúlt 17 év alatt több mint 23.000 órát töltöttek a levegőben és ez időszak alatt megközelítőleg 27.000 leszállást hajtottak végre eseménymentesen.

Az Aeroexpress csoportot Somogyi-Tóth Dániel hozta létre‚ akit a nagyközönség karmesterként‚ orgonaművészként‚ sőt az ország egyik legnépszerűbb tematikus élményközpontjává vált a ferihegyi Aeropark Repülőmúzeum vezetőjeként is ismerhet. Partnereivel együtt az elmúlt években intenzív munkát fektettek a fejlesztésbe‚ és kifejezetten olyan területekre koncentráltak‚ ami hiányzik a jelenlegi magyar repülés piacán. Az Aeroexpress Regional – az európai járatokat teljesítő légitársaságok szolgáltatásait kiegészítve – olyan alternatívát tervez nyújtani‚ amely a régióban egymástól kellő távolságra található‚ ám nehezen megközelíthető desztinációk összeköttetésében jelenthet előrelépést. Jellemző adat‚ hogy Európában a pandémia előtt több mint 60 regionális légitársaság üzemelt‚ 2017-ben például 77 millió utast szállítottak‚ mintegy egy millió járaton‚ és 2700 útvonalon‚ Magyarországon azonban ez a iparági szegmens egy évtizede betöltésre vár.

Az alapító tulajdonosok között találhatjuk dr. Vadász Dániel producert is‚ így elmondható‚ hogy a formálódó új magyar légitársasági brand mögött a nagy tapasztalatú repülési szakemberekkel együtt egy kiemelkedő képességű menedzsment formálódott. A vállalkozás debreceni székhellyel indult‚ amely városhoz a menedzsment több tagja is számos kötődést tud felmutatni‚ a Kárpát-medence földrajzi középpontjában található‚ és mint legnagyobb vidéki magyar város‚ kulturálisan és logisztikailag kiemelt szereppel bír. Ez a hangsúlyos szerep a következő években még fontosabb lesz‚ hiszen a folyamatban lévő beruházások – a gazdasági fejlődés mellett – jelentős demográfiai növekedéssel is járnak majd.